FTS Tiketing Sistem je pomoćni softverski „alat“ koji služi prevashodno za „upravljanje problemima” u vašoj organizaciji. Koristi se za kreiranje tiketa odnosno naloga za rešavanje incidenata kao i upravljanje problemima od trenutka kada su nastali pa do njihovog rešenja.
Tiketing sistem omogućava efikasno upravljanje ljudskim resursima u servisnoj podršci vaše kompanije, kao i merenje pojedinačnih radnih učinaka. Ovo direktno utiče na upravljanje troškovima, na zadovoljstvo vas i vaših korisnika kao i na celokupnu sliku brenda.
Kreiranjem tiketa, kao i ispravnom kategorizacijom, omogućava se i pravilno upravljanje problemima – incidentima, koji dovode do brže reakcije i rešavanja problema uz mogućnost praćenja statusa, vremena ispunjenja očekivanog zahteva i bez potrebe za dodatnim pozovima za pomoć.
Korišćenjem FTS-a, kreirate i bazu podataka, u kojoj će biti navedena primenjena rešenja na česte probleme koji se javljaju kod vas, čime možete predvideti buduće neophodne inviesticije u opremu i time smanjiti nepotrebne servisne troškove. Direktno iz sistema možete kreirati razne izveštaje po potrebi, na mesečnom ili kvartalnom nivou.
FTS se može koristiti i na mobilnim uređajima uz pružanje mogućnost da u bilo kom trenutku, bez obzira na to gde se nalazite, otvorite novi tiket ili proverite njegov status. Sistem vam omogućava da uspostavite integrisanu i besprekornu komunikaciju kroz jednostavnu platformu za interakciju između onih koji traže servisne usluge sa sistemom podrške krajnjim korisnicima u ispunjavaju zahteva usluga.
Trenutno FTS rešenje uspešno funkcioniše u preko 100 objekata u Srbiji i regionu. Ukoliko vas naše rešenje interesuje, spremni smo da vas upoznamo sa troškovima implementacije, održavanja i korišćenja rešenja za vaše poslovanje.