Razmišljate kako biste stvorili nezaboravno iskustvo kupaca koje bi vas razlikovalo od konkurencije?
Razmotrite ove činjenice:
- Naše čulo mirisa je najjače od pet čula i najviše je povezano sa pamćenjem i emocijama
- 100 puta je verovatnije da ćemo zapamtiti nešto što pomirišemo nego nešto što vidimo, čujemo ili dodirnemo
- Istraživanjem je konstatovano da dolazi do čak 40% poboljšanja raspoloženja nakon što smo izloženi prijatnim mirisima
Istraživanja iz neuromarketinga su pokazala kako je 75% emocija uzrokovano mirisom. Miris je povezan sa zadovoljstvom, osećajima i sećanjem, snažno utiče na emocionalno stanje, raspoloženje kupca, čini ga spremnijim na duži boravak u objektu i povećanu potrošnju.
Istraživanje njujorškog Univerziteta Rockefeller pokazuje kako se na kraće periode sećamo samo 1% onoga što smo dodirnuli, 2% onoga što smo čuli, 5% onoga što smo videli, 15% onoga što smo probali i čak 35% onoga što smo pomirisali. Upravo zbog toga mnoge kompanije, sve češće koriste miris kako bi brendirali svoje prodajne objekte ili proizvode, i na taj način ga snažno emocionalno povezale s klijentima.
Dočekajte svoje kupce ili posetioce objekata sa aromom sveže pečenih kolačića ili tek skuvane kafe. Privucite ih sa svežim, čistim mirisom citrusa. Smirite ih sa nagoveštajem lavande. Bez obzira na vašu industriju ili vašu ciljnu grupu, miris može igrati suptilnu, ali značajnu ulogu u transformaciji percepcija i ispunjavanju maksimalanog efekta izuzetnog zadovoljstva krajnjih korisnika vaših usluga.
Podstaknite marketing mirisa kako biste maksimizirali iskustvo u svojim objektima i stvorili trajnu vezu sa svojim kupcima. Kao predstavnici kompanije Mood Media za naše tržište DaFratello je u mogućnosti da kreira, samo za vas, idealnu kombinaciju iz postojeće ponude od 1500 mirisa.