Hotel „Šeraton“ u Novom Sadu, zvanično je otvoren za prve goste, čime ovaj grad dobija prvi internacionalni hotelski brend i najbolju moguću hotelsku ponudu kako za poslovne goste, tako i za turiste koji Novi Sad posećuju u sve većem broju.
Hotel se prostire na 13.000 kvadratnih metara, poseduje 150 superior soba, od čega devet apartmana i jedan predsednički apartman. Krasi ga i elegantan „a la carte“ restoran sa ponudom potpisanom od strane vrhunskih šefova, kao i Wine & Tapas Bar koji će biti savršen kutak za opuštanje ne samo za goste hotela, nego i za sugrađane. Poslednji sprat je rezervisan za uživanje u moderno opremljenom spa i wellness centru odakle se pruža nezaboravan pogled na grad. U okviru hotela nalazi se i „klub sobe“ i klub lounge, sa posebnim pogodnostima za članove Sheraton loyalty kluba.
Hotel „Šeraton“ je smešten u blizini Novosadskog sajma a osim po luksuznim sobama i jedinstvenom enterijeru, hotel se izdvaja kongresnim prostorom. Sa ukupno šest konferencijskih sala, kapaciteta od skoro 800 mesta i mogućnošću organizacije više događaja istovremeno ima potencijal za organizaciju najvećih skupova u okruženju.
Ovaj izuzetno moderan i funkcionalan hotel sa četiri zvezdice, investicija kompanije je MK Group vredna 12 miliona evra, i deo je strategije širenja hotelskom biznisa ove kompanije na najatraktivnijim lokacijama u regionu.
MOOD: Media grupa i kompanija „Šeraton“ intezivno sarađuju na velikom broju tržišta, dugi niz godina, omogućujući da posebno kreirani muzički kanali budu emitovani u ovim hotelima, čime se dodatno kreira izuzetna atmosfera, kao i u ovom jedinstvenom hotelu u Novom Sadu. DaFratello, predstavnik MOOD: grupe za Srbiju, je bio jedan od lokalnih partnera koji su učestvovali u uspešnom otvaranju hotela, implementirajući najnovija MOOD: muzička rešenja.